Elke medewerker heeft via een eigen portal snelle toegang tot zijn werk. Mét alle detailinformatie in real time. Het portal toont, logisch geordend op tegels, alle mogelijkheden die een medewerker met zijn rechten heeft.
Vanuit dit scherm kan meteen gewerkt worden door de tegel met het gewenste onderwerp aan te klikken. Eigen takenlijsten, zaken rond toezicht en handhaving, beheertaken, rapportages, alles is met één klik bereikbaar.
Én er kunnen altijd tegels naar wens bij gemaakt worden.
Deze schermen geven power!
Een powerscherm toont de gebruiker alles wat er speelt op een adres of bij een zaak.
Het is dynamisch, online wordt alle actuele informatie opgehaald en verkort getoond op de tegels. Dat geeft direct overzicht en maakt duidelijk of het zinvol is om verder in te zoomen.
Door een eenvoudige klik op de tegel, net zo makkelijk op een tablet als op een PC, worden alle gegevens getoond.
U kunt vanuit de portal of een powerscherm alle relevante overzichten starten. Deze overzichten zijn interactief en bieden toegang tot achterliggende kaarten.
Er zijn algemene overzichten bijvoorbeeld voor alle zaken of inrichtingen per straat.
En er zijn specifieke overzichten, zoals diverse soorten openstaande trajecten of eigen takenlijsten van de gebruiker.
Een overzicht kan eenvoudig geordend worden op een kolom en er kan gezocht worden op bijvoorbeeld zaakcodes.
Waar nodig helpt een wizard bij het handmatig aanmaken van nieuwe zaken, inrichtingen of documenten. Ook het verplaatsen van een inrichting naar een andere locatie wordt zo eenvoudig uitgevoerd.